joi, 25 octombrie 2012

Comana Bike Fest


Comana Bike Fest, editia de toamna, dupa cum ii mai spun organizatorii, s-a desfasurat in data de 20 octombrie in Parcul National Comana situat la numai 30km distanta de Bucuresti. Acest concurs face parte din CUPA TABERE CU SUFLET si a fost organizat de cativa oameni inimosi din cadrul Teamxpert.



Traseul a fost destul de interesant avand doua variante: tura scurta pt cei mai putin antrenati si tura lunga cu o dificultate si o diferenta de nivel putin mai ridicata. Cea de-a doua, la care am luat si eu startul, a avut o lungime de aproximativ 35km cu o diferenta de nivel de 900m. Traseul a fost unul de nivel mediu si a continut cateva urcari si coborari scurte dar abrupte, unele dintre ele fiind destul de tehnice.


Organizatorii sau bucurat de o prezenta numeroasa la aceasta editie, fiind prezenti peste 500 de participanti la ambele lungimi de traseu. Probabil numarul mare de oameni care au iesit la miscare in acest weekwnd a fost dat si de frumoasa zi de toamna care te impingea la o tura prin padure cu bike-ul.


A fost un concurs destul de bine organizat, vazandu-se implicarea tot mai mare a celor din Teamxpert. Cursa in sine a fost destul de rapida, cu ruperi dese de ritm. La jumatatea traseului, dupa mai multe atacuri am ramas cu Alex Ciocan, impreuna mergand si contrandu-ne pana la final. Pe ultima coborare, cu 200m inainte de finich, o spita de la roata spate a cedat si nu am mai putut sa sprintez asa cum trebuia. Am incheiat cursa pe locul secund si m-am bucurat de o tura cu bikeul intr-una din ultimile zile calduroase de toamna.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu